تردمیل فورد FA110M ، تردمیل خانگی چند کاره ساخت کشور تایوان که با قدرت موتور 1.5 اسب بخارDC و ابعاد تسمه 40×120 سانتی متر تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل می کند. شیب دستی این دستگاه به راحتی قابل تنظیم است و حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 12 کیلومتر در ساعت می رسد.

امکان تنظیم سرعت به صورت برقی و با فشار یک دکمه که برای دسترسی آسان بر روی دسته قرار دارد، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، دارا بودن سنسور ضربان قلب بر روی دسته، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم در بدن گردش خون را سریع تر می کند و باعث چربی سوزی بیشتر می شود، پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی، دمبل، برنامه های از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، محل نگهداری بطری آب، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این تردمیل محسوب می شود.

این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد. نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است. مانیتور آن سرعت، مدت تمرین، مسافت پیموده شده، کالری مصرف شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد. تردمیل Ford FA 110M شامل یک سال گارانتی تعویض قطعه می شود.